Bar interaktywny, jako sposób na nawiązanie relacji z klientem.

Restauratorzy oraz właściciele barów czy klubów od lat z powodzeniem wykorzystują rozmaite techniki projekcyjne. To co było trendem ostatnich lat, czyli ekrany plazmowe lub telebimy, dzisiaj odchodzi nieco w cień. Przyszła pora na bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne, potrafiące zrobić wrażenie na klientach. Ci, którzy chcą skutecznie rywalizować z konkurencją nie mogą bowiem stać w miejscu.

Jednym z bardziej skutecznych środków autopromocji są bary interaktywne. Puby, bary, dyskoteki to miejsca, w których tak innowacyjne nośniki reklamy sprawdzają się w stu procentach. Z czego to wynika? Ich stałymi bywalcami są przede wszystkim młodzi ludzie będący z nowoczesną techniką za pan brat. To pokolenia, które wyrosły z telefonem komórkowym w jednej, a tabletem w drugiej dłoni. Nowinki technologiczne, nowoczesne gadżety przemawiają do nich bardziej, niż tradycyjne formy reklamy.

Jakie korzyści przynosi zastosowanie w lokalu baru interaktywnego? Jest ich wiele. Należy zacząć od tego, że jest to sposób na bardzo nowoczesny design wnętrza. Klub czy pub posiadający na wyposażeniu iBar przybiera bardzo futurystyczny charakter. Przyciąga więc uwagę klientów. Jednak poza tym, dostarczać może również rozrywki. Bar jest w stanie „wykryć” ruch klientów. Co więcej, w określony sposób reaguje na ten ruch. Może np. wyświetlać aktualne promocje, w przypadku restauracji przedstawiać szczegółowe menu, a w pubie prezentować ciekawe opisy drinków. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest także dokonywanie za jego pomocą zamówień od klientów.

Bar interaktywny to nie tylko możliwość prezentacji informacji w trakcyjnej dla klientów formie. To również doskonałe urządzenie wpływające na decyzje zakupowe. To wejście na zupełnie inny poziom reklamy. iBar pozwala bowiem na bardzo efektywne połączenie nowoczesnej technologii z reklamą o charakterze bezpośrednim. Zwykła ulotka czy nawet baner reklamowy z pewnością nie wygrają konkurencji z takim sposobem promocji.

Klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują, a mianowicie bardzo interesującą interaktywną formę, którą są w stanie dowolnie eksplorować, czyli przeciągać, powiększać czy obracać. Wszystko za sprawą technologii multitouch. W taki oto sposób rodzi się reklama interaktywna, której zasadniczą cechą jest możliwość zarządzania aktywnym przekazem reklamowym.

To nie wszystkie zalety interaktywnego baru. Może stać się on również platformą służącą do wyświetlania zdjęć, animacji oraz filmów. W jaki sposób można wykorzystać te opcję w barach czy dyskotekach? Dobrym pomysłem jest prezentacja zdjęć z poprzednich imprez, filmów z koncertów, które odbyły się w lokalu czy animacji o charakterze reklamowym.

Ogromnym plusem iBaru jest elastyczność tego rozwiązania. Można je swobodnie i z łatwością dopasowywać zarówno do charakteru samego lokalu, jak rodzaju reklamy. W zależności od targetu interaktywny bar może pełnić rozmaite funkcje takie, jak informacyjna, reklamowa czy rozrywkowa. Można również w jednym urządzeniu zamknąć kilka funkcji jednocześnie.